Marketing

Spanishgap
En Granada (España)

1.860€ - ($1.329.996)
IVA inc.
¿O prefieres llamar ahora al centro?
+34 6... Ver más
Compara este curso con otros similares
Ver más cursos similares

Información importante

  • Curso
  • Granada (España)
  • Duración:
    1 Año
Descripción

Objetivo del curso: Grado orientado a proyectos empresariales del área de Marketing y Dirección Comercial, totalmente adaptado al Espacio Europeo de Educación Superior y que basa su plan de estudios en competencias y habilidades para proporcionar un amplio conocimiento en las areas de investigación de mercados, market intelligence y distribución comercial.
Dirigido a: Titulados en Ciclos Formativos de Grado Superior y estudiantes universitarios que hayan superado un 60% de sus créditos. El del estudiante debe sentir interés por la economía global y por los contenidos relacionados con el funcionamiento de la empresa y de su gestión

Información importante
Instalaciones

¿Dónde se da y en qué fecha?

comienzo Ubicación
Consultar
Granada
18004, Granada, España
Ver mapa

Preguntas Frecuentes

· Requisitos

Acceso directo al último año de la carrera para titulados en Ciclos Formativos de Grado Superior.

Temario

If you have a BTEC HND qualification, foundation degree or equivalent in a business discipline area, you can convert it into a full honours degree with just one more year of study. Marketing is vital to the success of every business. This programme gives a broad foundation in a fascinating field. Emphasis is on developing professional and transferable skills to succeed in a range of marketing environments.
Developments in the field continue to offer exciting and challenging prospects for marketing graduates. Opportunities exist with companies specialising in marketing, and also companies who have marketing departments. Recent graduates are working in marketing analysis, communications and as managers in companies such as BT Cellnet, IBM and Transco.
The programme content is current and up to date and reflects many changes in the global business environment. It is intended for students who have studied appropriate business programmes and who want to top their qualification up to a Bachelor degree. Therefore it builds from prior knowledge gained from previous studies.

Course Content

- Strategic Management
- Managing Projects
- Marketing Strategy
- E-marketing Strategy
- Consumer Psychology
- Strategic Marketing Communications

Teaching and Assessment

A wide range of teaching and learning methods are employed, including group work, workshops, surgeries, role-play, IT-assisted learning, case study analysis, multi-media presentations and visiting speakers.


Compara este curso con otros similares
Ver más cursos similares