Universidad de los Andes

Course English Phonetics

Universidad de los Andes
En Las Condes

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Información importante

Tipología Postítulo
Lugar Las condes
Inicio Fechas a escoger
  • Postítulo
  • Las condes
  • Inicio:
    Fechas a escoger
Descripción

DESCRIPCIÓN DEL PROGRAMA: The course examines both the theoretical and practical aspects of English phonetics

Instalaciones (1) y fechas
¿Dónde se da y en qué fecha?

Ubicación

comienzo

Las Condes (Santiago)
Ver mapa
San Carlos de Apoquindo 2200

comienzo

Fechas a escogerMatrícula abierta

A tener en cuenta

· Requisitos

REQUISITOS DE POSTULACIÓN: Para iniciar su postulación, favor envíenos los siguientes documentos escaneados al correo postgrados@uandes.cl. Título profesional o licenciatura Curriculum vitae Cédula de Identidad (por ambos lados) o Pasaporte en caso de ser extranjeros Nivel de inglés B2 (FCE o prueba interna)   Extranjeros: . En caso de ser aceptados al programa deberán presentar su Certificado de Título profesional visado por el Consulado de Chile en el país de origen y por el Ministerio de Relaciones Exteriores en Chile, además de su visa de estudiante al día

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¿Qué aprendes en este curso?

Framework
e Learning
Testing
Lenguaje
Lengua extranjera
Lingüística
Approach
Inglés
Aprender ingles
Idiomas
Vocabulario
Pronunciación
Gramática
Inmersión lingüística
Fluidez conversacional
Fonética

Temario

It also introduces the scientific aspects of speech production, transmission and perception, with a considerable focus on articulatory phonetics
The course examines segmentals and suprasegmentals at both lexical and postlexical level
Also, it provides the participants with a framework for pedagogical applications
DIRECTED TOWARDS: English teachers or people with a degree in a similar area of study, with a good level of English proficiency, and interest in teaching
OVERALL AIMS: In this course, students will be equip with a solid grounding in the theoretical and practical aspects of English phonetics
Thus, it examines the confines of phonetics as a linguistic science, with a particular focus on articulatory phonetics
The course also aims to provide the participants with an overview of pronunciation teaching throughout the TESOL history, with a view to designing a critical and situated pronunciation instructional model in an ELF/EIL context
CONTENT: Intro
to the linguistic sciences: linguistics, phonetics and phonology Articulatory phonetics: Articulatory simplifications in English speech Lexical stress Postlexical accentuation Intonation The teaching of pronunciation: A historical overview The teaching of pronunciation in an ELF/EIL context Building teaching instruction models for the Chilean context

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