Course English Phonetics

En Las Condes

Precio a consultar

Descripción

  • Tipología

    Postítulo

  • Lugar

    Las condes

  • Inicio

    Consultar

Descripción

DESCRIPCIÓN DEL PROGRAMA: The course examines both the theoretical and practical aspects of English phonetics

Instalaciones y fechas

Ubicación

comienzo

Las Condes (Santiago)

comienzo

ConsultarMatrícula abierta

A tener en cuenta

REQUISITOS DE POSTULACIÓN: Para iniciar su postulación, favor envíenos los siguientes documentos escaneados al correo postgrados@uandes.cl. Título profesional o licenciatura Curriculum vitae Cédula de Identidad (por ambos lados) o Pasaporte en caso de ser extranjeros Nivel de inglés B2 (FCE o prueba interna)   Extranjeros: . En caso de ser aceptados al programa deberán presentar su Certificado de Título profesional visado por el Consulado de Chile en el país de origen y por el Ministerio de Relaciones Exteriores en Chile, además de su visa de estudiante al día

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Materias

  • Framework
  • e Learning
  • Testing
  • Lenguaje
  • Lengua extranjera
  • Lingüística
  • Approach
  • Inglés
  • Aprender ingles
  • Idiomas
  • Vocabulario
  • Pronunciación
  • Gramática
  • Inmersión lingüística
  • Fluidez conversacional
  • Fonética

Temario

It also introduces the scientific aspects of speech production, transmission and perception, with a considerable focus on articulatory phonetics
The course examines segmentals and suprasegmentals at both lexical and postlexical level
Also, it provides the participants with a framework for pedagogical applications
DIRECTED TOWARDS: English teachers or people with a degree in a similar area of study, with a good level of English proficiency, and interest in teaching
OVERALL AIMS: In this course, students will be equip with a solid grounding in the theoretical and practical aspects of English phonetics
Thus, it examines the confines of phonetics as a linguistic science, with a particular focus on articulatory phonetics
The course also aims to provide the participants with an overview of pronunciation teaching throughout the TESOL history, with a view to designing a critical and situated pronunciation instructional model in an ELF/EIL context
CONTENT: Intro
to the linguistic sciences: linguistics, phonetics and phonology Articulatory phonetics: Articulatory simplifications in English speech Lexical stress Postlexical accentuation Intonation The teaching of pronunciation: A historical overview The teaching of pronunciation in an ELF/EIL context Building teaching instruction models for the Chilean context

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