Universidad de los Andes

      Course English Phonetics

      Universidad de los Andes
      En Las Condes

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      56241... Ver más

      Información importante

      Tipología Postítulo
      Lugar Las condes
      Inicio Fechas a escoger
      • Postítulo
      • Las condes
      • Inicio:
        Fechas a escoger
      Descripción

      DESCRIPCIÓN DEL PROGRAMA: The course examines both the theoretical and practical aspects of English phonetics

      Instalaciones (1) y fechas
      ¿Dónde se da y en qué fecha?
      comienzo Ubicación
      Fechas a escoger
      Las Condes
      San Carlos de Apoquindo 2200, Santiago, Chile
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      Las Condes
      San Carlos de Apoquindo 2200, Santiago, Chile
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      A tener en cuenta

      · Requisitos

      REQUISITOS DE POSTULACIÓN: Para iniciar su postulación, favor envíenos los siguientes documentos escaneados al correo postgrados@uandes.cl. Título profesional o licenciatura Curriculum vitae Cédula de Identidad (por ambos lados) o Pasaporte en caso de ser extranjeros Nivel de inglés B2 (FCE o prueba interna)   Extranjeros: . En caso de ser aceptados al programa deberán presentar su Certificado de Título profesional visado por el Consulado de Chile en el país de origen y por el Ministerio de Relaciones Exteriores en Chile, además de su visa de estudiante al día

      Preguntas & Respuestas

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      ¿Qué aprendes en este curso?

      Framework
      e Learning
      Testing
      Lenguaje
      Lengua extranjera
      Lingüística
      Approach
      Inglés
      Aprender ingles
      Idiomas
      Vocabulario
      Pronunciación
      Gramática
      Inmersión lingüística
      Fluidez conversacional
      Fonética

      Temario

      It also introduces the scientific aspects of speech production, transmission and perception, with a considerable focus on articulatory phonetics
      The course examines segmentals and suprasegmentals at both lexical and postlexical level
      Also, it provides the participants with a framework for pedagogical applications
      DIRECTED TOWARDS: English teachers or people with a degree in a similar area of study, with a good level of English proficiency, and interest in teaching
      OVERALL AIMS: In this course, students will be equip with a solid grounding in the theoretical and practical aspects of English phonetics
      Thus, it examines the confines of phonetics as a linguistic science, with a particular focus on articulatory phonetics
      The course also aims to provide the participants with an overview of pronunciation teaching throughout the TESOL history, with a view to designing a critical and situated pronunciation instructional model in an ELF/EIL context
      CONTENT: Intro
      to the linguistic sciences: linguistics, phonetics and phonology Articulatory phonetics: Articulatory simplifications in English speech Lexical stress Postlexical accentuation Intonation The teaching of pronunciation: A historical overview The teaching of pronunciation in an ELF/EIL context Building teaching instruction models for the Chilean context

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