Course Theories of Language Learning
Postítulo
En Las Condes
Descripción
-
Tipología
Postítulo
-
Lugar
Las condes
-
Inicio
Fechas disponibles
DESCRIPCIÓN DEL PROGRAMA: An understanding of the processes involved in language acquisition, in general, and second language acquisition, in particular is a necessary cornerstone in developing effective language-teaching methodologies
Sedes y fechas disponibles
Ubicación
comienzo
comienzo
A tener en cuenta
REQUISITOS DE POSTULACIÓN:
Para iniciar su postulación, favor envíenos los siguientes documentos escaneados al correo postgrados@uandes.cl.
Título profesional o licenciatura Curriculum vitae Cédula de Identidad (por ambos lados) o Pasaporte en caso de ser extranjeros Nivel de inglés B2 (FCE o prueba interna) Extranjeros:
.
En caso de ser aceptados al programa deberán presentar su Certificado de Título profesional visado por el Consulado de Chile en el país de origen y por el Ministerio de Relaciones Exteriores en Chile, además de su visa de estudiante al día
Opiniones
Materias
- E learning
- Approach
- Inglés
- Aprender ingles
- Lenguaje
- Idiomas
- Vocabulario
- Pronunciación
- Gramática
- Inmersión lingüística
- Fluidez conversacional
Temario
Students will also gain a deeper understanding of psychological, affective, and socio-cultural characteristics of language learners
DIRECTED TOWARDS: English teachers or people with a degree in a similar area of study, with a good level of English proficiency, and interest in teaching
OVERALL AIMS: In this course, students will become familiar with the process of language learning and recognize the complexities of concepts and principles of second language acquisition
They will also gain an increased awareness of the individual differences in language learners that may affect language learning processes
CONTENT: The nature of language (terminology) Looking at language data The role of the native language Child first and second language acquisition Universal Grammar Models of second language processing Interlanguage Input, output, & interaction Instructed second language learning Learner differences that influence language learning
Información adicional
Course Theories of Language Learning