Course Theories of Language Learning

Postítulo

En Las Condes

Precio a consultar

Descripción

  • Tipología

    Postítulo

  • Lugar

    Las condes

  • Inicio

    Fechas disponibles

DESCRIPCIÓN DEL PROGRAMA:   An understanding of the processes involved in language acquisition, in general, and second language acquisition, in particular is a necessary cornerstone in developing effective language-teaching methodologies

Sedes y fechas disponibles

Ubicación

comienzo

Las Condes (Metropolitana de Santiago)
Ver mapa
San Carlos de Apoquindo 2200

comienzo

Fechas disponiblesInscripciones abiertas

A tener en cuenta

REQUISITOS DE POSTULACIÓN:

Para iniciar su postulación, favor envíenos los siguientes documentos escaneados al correo postgrados@uandes.cl.

Título profesional o licenciatura Curriculum vitae Cédula de Identidad (por ambos lados) o Pasaporte en caso de ser extranjeros Nivel de inglés B2 (FCE o prueba interna)   Extranjeros:
.
En caso de ser aceptados al programa deberán presentar su Certificado de Título profesional visado por el Consulado de Chile en el país de origen y por el Ministerio de Relaciones Exteriores en Chile, además de su visa de estudiante al día

Preguntas & Respuestas

Añade tu pregunta

Nuestros asesores y otros usuarios podrán responderte

¿Quién quieres que te responda?

Déjanos tus datos para recibir respuesta

Sólo publicaremos tu nombre y pregunta

Opiniones

Materias

  • E learning
  • Approach
  • Inglés
  • Aprender ingles
  • Lenguaje
  • Idiomas
  • Vocabulario
  • Pronunciación
  • Gramática
  • Inmersión lingüística
  • Fluidez conversacional

Temario

Theories of Language Learning is a fundamentally theoretical course wherein students will become familiar with theories and research in second language acquisition and discuss the implications for the English language classroom
Students will also gain a deeper understanding of psychological, affective, and socio-cultural characteristics of language learners
DIRECTED TOWARDS: English teachers or people with a degree in a similar area of study, with a good level of English proficiency, and interest in teaching
OVERALL AIMS: In this course, students will become familiar with the process of language learning and recognize the complexities of concepts and principles of second language acquisition
They will also gain an increased awareness of the individual differences in language learners that may affect language learning processes
CONTENT: The nature of language (terminology) Looking at language data The role of the native language Child first and second language acquisition Universal Grammar Models of second language processing Interlanguage Input, output, & interaction Instructed second language learning Learner differences that influence language learning

Información adicional

AUTORIDADES Y ACADÉMICOS:   RELATOR: Annjeanette Martin B.A. English/Spanish, Pacific University, EE.UU. Ph.D. Foreign Language Education, University of Texas at Austin, EE.UU.

Course Theories of Language Learning

Precio a consultar