Course Curriculum Planning and Assessment

Postítulo

En Las Condes

Precio a consultar

Descripción

  • Tipología

    Postítulo

  • Lugar

    Las condes

  • Inicio

    Fechas disponibles

DESCRIPCIÓN DEL PROGRAMA: This course offers a theoretical and practical introduction to the design and evaluation of courses and programs

Sedes y fechas disponibles

Ubicación

comienzo

Las Condes (Metropolitana de Santiago)
Ver mapa
San Carlos de Apoquindo 2200

comienzo

Fechas disponiblesInscripciones abiertas

A tener en cuenta

REQUISITOS DE POSTULACIÓN:

Para iniciar su postulación, favor envíenos los siguientes documentos escaneados al correo postgrados@uandes.cl.

Título profesional o licenciatura Curriculum vitae Cédula de Identidad (por ambos lados) o Pasaporte en caso de ser extranjeros Nivel de inglés B2 (FCE o prueba interna)   Extranjeros:
.
En caso de ser aceptados al programa deberán presentar su Certificado de Título profesional visado por el Consulado de Chile en el país de origen y por el Ministerio de Relaciones Exteriores en Chile, además de su visa de estudiante al día

Preguntas & Respuestas

Añade tu pregunta

Nuestros asesores y otros usuarios podrán responderte

¿Quién quieres que te responda?

Déjanos tus datos para recibir respuesta

Sólo publicaremos tu nombre y pregunta

Opiniones

Materias

  • E learning
  • Testing
  • Lenguaje
  • Lengua extranjera
  • Lingüística
  • Approach
  • Inglés
  • Aprender ingles
  • Idiomas
  • Vocabulario
  • Pronunciación
  • Gramática
  • Inmersión lingüística
  • Fluidez conversacional
  • Curriculum

Temario

Relevant theoretical concepts will be presented and discussed whereupon students will apply these concepts in creating a course design with a corresponding assessment mechanism
DIRECTED TOWARDS: English teachers or people with a degree in a similar area of study, with a good level of English proficiency, and interest in teaching
OVERALL AIMS: In this course, students will understand and apply approaches to curriculum design, validity and program assessment, and how to develop a curriculum based on multiple stakeholder interests and predefined course goals
CONTENT: Syllabus design and curriculum design Needs analysis Context analysis Defining learning objectives Selecting valid assessment methods Planning appropriate learning experiences and instruction based on applied linguistic theory Student assessment Types of evaluation: observation, portfolios, journals, self-assessment Validity, reliability, practicality, and fairness in testing Types of institutional tests Effective use of student assessment Curriculum and program evaluation

Course Curriculum Planning and Assessment

Precio a consultar